INFO KENCING TIKUS - LEPTOSPIROSIS

INFO KENCING TIKUS - LEPTOSPIROSIS

Saturday, July 2, 2011

Mati Sebab Tin Air Coke Ada Kencing Tikus!

Posted at  9:35 PM  |  in  tin

Mati Sebab Tin Air Coke Ada Kencing Tikus!

 WASH THEM FIRST!!!!!



Ini Serius! Kejadian ini berlaku baru-baru ini di North Texas .

Seorang wanita pergi menaiki bot pada hari Ahad mengambil beberapa tin-tin diletakkan didalam Unit Rawatan Rapi. Dia meninggal dunia pada hari Rabu.

Bedah siasat menunjukkanbahawa dia meninggal dunia kerana Leptospirosis. Ini telah dikesan dari air tin yang diminumnya, bukan menggunakan satu gelas. Ujian menunjukkan bahawa yang kita boleh dijangkiti oleh air kencing tikus yang telah kering [Leptospirosis]

Air kencing tikus mengandungi bahan-bahan toksik dan berbahaya. Amat disyorkan untuk betul-betul dibasuh bahagian atas semua tin-tin soda sebelum diminum. Tin-tin lazimnya disediakan dalam gudang-gudang dan diangkut terus ke kedai-kedai tanpa dibersihkan.

Satu kajian di NYCU menunjukkan yang semua tin-tin soda yang berada di permukaan atas semakin tercemar berbanding tandas-tandas awam. Penuh dengan kuman-kuman dan bakteria. Jadi basuhnya dengan air sebelum meletakkan mereka di mulut bagi mengelak insiden yang tak diingini.

Sila hantarkan mesej ini demi kebaikan manusia seluruh dunia!

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

1 comment:

  1. Ada kaedah moden halau tikus menggunakan teknology gelombang bunyi ultrasonik. Ia selamat digunakan kerana tiada bahan kimia. Coma ia keluarkan bunyi bising yang disetkan frekuensi supaya hanya didengar oleh tikus dan makhkluk seangkatan dengannya.

    Untuk info lanjut atau tempahan boleh cari kat Facebook alat halau tikus ultrasonic atau hubungi 011-18528271

    ReplyDelete

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 Info Tentang Tikus. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top